Etihad Airways geeft Meet and Greet weg met spelers Manchester City

Goed nieuws voor fans van Vincent Kompany, Sergio Agüero, David Silva en co: Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, biedt hen de kans om de spelers van de Premier League-voetbalploeg Manchester City te ontmoeten en een trainingssessie bij te wonen.

Wie tussen 14 december 2014 en 28 februari 2015 een vliegticket boekt of heeft geboekt met Etihad Airways, maakt kans op een van de twintig aantrekkelijke pakketten. Uit alle deelnemers wereldwijd worden in maart de winnaars gekozen. Zij mogen samen met een vriend een trainingssessie van Manchester City bijwonen. Daarna volgt een meet & greet met hun favoriete Manchester City spelers, manager en senior coaching staff, een rondleiding achter de schermen van het Etihad Stadium én tickets om Manchester City live aan het werk te zien. Ook de vlucht, drie overnachtingen in Manchester, een gepersonaliseerde trainingskit en een bezoek aan het National Football Museum in Manchester zijn inbegrepen in het prijzenpakket.

Om deel te nemen volstaat het om je ticketnummer en gegevens achter te laten op de site http://www.etihadmcfc.com/. Iedereen kan meerdere keren deelnemen, maar elk e-ticket nummer kan slechts één keer gebruikt worden. De winnaars worden bekendgemaakt in maart 2015.

Tickets van Etihad Airways kunnen worden gekocht bij reisbureaus en via http://www.etihad.com/nl-nl/.

Over Etihad Airways

Etihad Airways startte zijn activiteiten in 2003. In 2013 vervoerde de maatschappij 11,5 miljoen passagiers. Vanuit Amsterdam biedt Etihad Airways sinds 15 mei 2013 twee vluchten per dag aan naar thuisbasis Abu Dhabi. Vanuit die hub vliegt de maatschappij naar 111 bestaande of aangekondigde bestemmingen voor passagiers en vrachtvervoer in het Midden-Oosten, Afrika, Europa, Azië, Australië en Noord- en Zuid-Amerika. De maatschappij heeft 109 eigen vliegtuigen van Airbus en Boeing en heeft er meer dan 200 in bestelling, waaronder 71 Boeing 787s, 25 Boeing 777-X, 62 Airbus A350s en negen Airbus A380s. Etihad Airways heeft bovendien aandelen in airberlin, Air Seychelles, Virgin Australia, Aer Lingus, Air Serbia en Jet Airways en is volop bezig met het formaliseren van equity investments in Alitalia en het Zwitserse Etihad Regional, uitgevoerd door Darwin Airline. Etihad Airways, airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Jet Airways en Etihad Regional maken ook deel uit van Etihad Airways Partners, een nieuw merk dat gelijkgestemde luchtvaartmaatschappijen samenbrengt om klanten meer keuze te bieden door verbeterde netwerken en verbindingen en grote voordelen voor frequent flyers. Voor meer informatie, kijk op www.etihad.com/nl-nl.