Etihad Airways: nog meer verbindingen en service naar Australië

Etihad Airways biedt vanaf nu een dagelijkse rechtstreekse vlucht aan tussen Brisbane en Abu Dhabi. De vlucht zal worden uitgevoerd met de luxueuze nieuwe Boeing 787-9 Dreamliner. Brisbane is niet de enige Australische stad die kan genieten van een betere en meer luxueuze verbinding: sinds kort vliegt ook twee keer per dag een Airbus A380 tussen Abu Dhabi en Sydney. De A380 is uitgerust met The Residence by Etihad, het eerste driekamerappartement aan boord van een vliegtuig.

Vandaag vliegt Etihad Airways 32 keer per week tussen Australië en Abu Dhabi. Vanaf 1 augustus 2015 komen daar nog 7 extra vluchten bij, wanneer de verbinding tussen Abu Dhabi en Melbourne van start gaat.

Vluchtschema AMS - New Brisbane

Ma, wo, vrij

Di, do, zat

Di, do, zat

Meer informatie vindt u in de Engelstalige persberichten in bijlage.