Etihad Airways Partners wint internationale award met unieke financiële deal

Etihad Airways Partners (EAP) werd door de prestigieuze publicatie Airfinance Journal bekroond met de award voor 'Innovative Deal of the Year'. EAP won die award voor de financiële deal van 700 miljoen US$ die werd afgesloten in 2015 voor de financiering van de uitbreiding van de EAP.

Deze gezamenlijke financiering is baanbrekend voor de luchtvaartindustrie. Het is al de derde keer dat EAP met deze deal een award in de wacht sleept. James Hogan, voorzitter en CEO van Etihad Airways, en zijn financieel team namen gisteren in Miami de award in ontvangst.

De overeenkomst werd afgesloten door Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, dochteronderneming Etihad Airport Services en vijf van de strategische luchtvaartpartners binnen Etihad Airways Partners, namelijk airberlin, Air Serbia, Air Seychelles, Alitalia en Jet Airways.

Meer informatie vindt u in het Engelstalige persbericht in bijlage.