Etihad Airways viert verjaardag met wereldwijde sale

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, vliegt sinds vijf maanden tussen Amsterdam en Abu Dhabi en al tien jaar naar de rest van de wereld. Dat wordt gevierd van 16 tot en met 20 oktober met saletickets vanuit Amsterdam naar tien wereldwijde bestemmingen in het Midden-Oosten, Thailand, Australië, Vietnam, Indonesië, de Seychellen en meer.

Vlieg de wereld rond

Vanaf 16 oktober tot en met 20 oktober boekt men met Etihad de wereld rond. Vanaf €293,- vlieg je heen en weer tussen Amsterdam en Dubai. Andere tarieven zijn  €610,- voor Manilla, Bangkok, Johannesburg en Ho Chi Minhstad, €710,- naar Bali, €810,- voor de witte zandstranden van de Seychellen en voor €1010,- vlieg je vanuit Amsterdam via Abu Dhabi naar Sydney. Vliegen kan van 1 november 2013 tot en met 15 juni 2014.

Etihad Airways vliegt sinds mei 2013 twee keer per dag vanuit Amsterdam naar de hub in Abu Dhabi: een dagelijkse vlucht met Etihad Airways en een vlucht via een codeshare-overeenkomst met KLM. Vanuit Abu Dhabi bedient Etihad Airways een uitgebreid netwerk van 77 bestemmingen in het Midden-Oosten, Australië, Afrika en Azië.

Meer informatie over de tarieven en voorwaarden is beschikbaar op http://www.etihad.com/en-nl/deals/promotions-main/