Etihad Airways vliegt vanaf 26 oktober dagelijks naar paradijselijk Phuket

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, breidt haar netwerk in Zuidoost-Azië uit met een dagelijkse vlucht naar Phuket, het grootste eiland van Thailand. De nieuwe route wordt op 26 oktober 2014 in gebruik genomen.

Phuket is de tweede bestemming in Thailand voor Etihad Airways, en de zevende in Zuidoost-Azië, naast Bangkok, Singapore, Manilla, Kuala Lumpur, Ho Chi Minhstad en Jakarta.

Etihad Airways vliegt sinds mei 2013 vanuit Amsterdam via Abu Dhabi naar de rest van de wereld. In 2014 breidt de luchtvaartmaatschappij haar netwerk ook uit met de bestemmingen Medina (1/02), Jaipur (1/04), Los Angeles (1/06), Zurich (1/06), Yerevan (2/07), Rome (15/07), Perth (15/07) en Dallas (3/12).

Het vluchtschema tussen Amsterdam en Phuket wordt:

Van Naar Vertrek Aankomst Schedule
Amsterdam Abu Dhabi 22:00 07:25 (+1) Dagelijks
Abu Dhabi Phuket 08:45 18:00 Dagelijks
Phuket Abu Dhabi 20:25 00:25 (+1) Dagelijks
Abu Dhabi Amsterdam 01:40 06:05 Dagelijks

Meer informatie vindt u in het Engelstalige persbericht in bijlage.