Etihad Airways wint alle first class prijzen tijdens Skytrax Awards

Voor het tweede jaar op rij sleept Etihad Airways alle drie de Skytrax First Class awards in de wacht. De nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten werd door de jury in de bloemetjes gezet voor zijn beste eerste klasse in het algemeen (voor de vierde keer op rij), en voor de beste zetels en beste catering in eerste klasse (voor de tweede keer op rij).

De Skytrax Awards werden uitgereikt tijdens de Air Show in Parijs, Frankrijk. De awards zijn erg belangrijk binnen de luchtvaartsector, omdat ze gebaseerd zijn op de meningen van miljoenen reizigers uit meer dan 160 landen.

Meer informatie hierover vindt u in het Engelstalige persbericht in bijlage.