World Travel Awards: Etihad Airways wint voor het zevende jaar op rij de ‘World’s Leading Airline’ award

De nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten werd ook beloond met awards voor :

2015 World’s Leading Airline – First Class

2015 World’s Leading Airline Inflight Entertainment

2015 World’s Leading Cabin Crew

Etihad Airways sluit het jaar af in schoonheid en wint, voor het zevende jaar op rij, de begeerde titel van ‘World’s Leading Airline’. De award werd uitgereikt tijdens de jaarlijkse gala-avond van de World Travel Awards (WTA). Het rode loper event werd bijgewoond door grote namen uit de reisindustrie en de internationale media en vond plaats in het exclusieve Magazan Beach & Golf Resort in de havenstad El Jadida in Marokko.

Daarnaast werd de luchtvaartmaatschappij ook nog eens in de bloemetjes gezet met awards voor ‘World’s Leading First Class’, ‘World’s Leading Inflight Entertainment’ en ‘World’s Leading Cabin Crew’. De awards zijn voor Etihad Airways een mooie afsluiter van een succesvol jaar. In 2015 nam de maatschappij de nieuwe Airbus A380 en Boeing 787 Dreamliner flagships in gebruik met innovatieve cabines, nieuwe producten en diensten aan boord en introduceerde ze nieuwe uniformen.

De kiezers erkennen niet alleen de ambitie van Etihad om de manier van werken van luchtvaartmaatschappijen anno 21ste eeuw te vernieuwen, maar ook de toewijding van de luchtvaartmaatschappij op vlak van luxueus reizen.

Meer informatie is beschikbaar in het Engelstalige persbericht in de bijlage.