Chef André Gerrits wint ‘Taste the World’ met Etihad Airways tijdens Taste of Abu Dhabi

André Gerrits, sterrenchef van ’t Amsterdammertje, is als winnaar uitgeroepen van Taste of Abu Dhabi. Voor die wedstrijd bracht de luchtvaartmaatschappij Etihad Airways wereldvermaarde chefkoks van over heel de wereld naar Abu Dhabi. André Gerrits werd gekozen boven chefs uit Londen, Toronto, Milaan, Moskou, Hongkong, Perth, Parijs, Rome en Sydney. Hij wint een trofee, twee First Class tickets naar een bestemming naar keuze, wordt uitgebreid getoond in het Inflight magazine van Etihad Airways en zal een kookdemonstratie hosten tijdens het volgende Nederlandse Taste Festival.

Meer informatie vind je in het Engelstalige persbericht in bijlage.