Eerste vlucht Etihad Airways naar Ho Chi Minhstad op 1 oktober

Vanaf 1 oktober vliegt Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) dagelijks van Amsterdam via Abu Dhabi naar Ho Chi Minhstad. Na Bangkok, Jakarta, Kuala Lumpur, Manilla en Singapore is de Vietnamese stad de zesde bestemming voor Etihad Airways in Zuidoost-Azië.

“Ho Chi Minhstad is een levendige stad met een rijke cultuur. En net zoals onze hub Abu Dhabi is het een groeiende stad die populair is bij zakenreizigers en toeristen”, zegt Jean Paul Drabbe, General Manager voor Nederland. “Etihad Airways is blij met de uitbreiding in Zuidoost-Azië en Ho Chi Minhstad is een geweldige aanvulling op ons bestaande, uitgebreide netwerk.“

Ho Chi Minhstad is onlangs uitgeroepen door TripAdvisor tot een van de Top 25 bestemmingen in Azië. Vanuit Amsterdam vliegt dagelijks een A330-200 vliegtuig via Abu Dhabi naar Ho Chi Minhstad. Dat heeft 22 Pearl Business Class flatbed stoelen en 240 Coral Economy Class stoelen, wat een totaal maakt van 3.668 beschikbare stoelen per week.

Etihad Airways biedt nu speciale lanceringstarieven aan naar Ho Chi Minhstad. Coral Economy Class is verkrijgbaar vanaf €645, Pearl Business Class vanaf  €1.988.

Etihad Airways biedt twee vluchten per dag aan vanuit Schiphol naar de hub in Abu Dhabi: een dagelijkse vlucht met Etihad Airways en een vlucht via een codeshare-overeenkomst met KLM. Vanuit Abu Dhabi bedient Etihad Airways een uitgebreid netwerk van 77 bestemmingen in het Midden-Oosten, Australië, Afrika en Azië.

Meer informatie, promoties en contactinformatie vindt u op www.etihad.com/nl