Etihad Airways opent ‘First Class Lounge & Spa’ in Abu Dhabi

Etihad Airways opende vandaag officieel haar nieuwe ‘First Class Lounge & Spa’ in Terminal 3 van de internationale luchthaven van Abu Dhabi. Met de spectaculaire nieuwe ruimte wil de luchtvaartmaatschappij haar reizigers op een unieke manier ontvangen.

De nieuwe lounge – geïnspireerd door de meest prestigieuze hotels, restaurants en loungebars – is een uitzonderlijke combinatie van design, stijl, comfort en gastronomie van topniveau. Er zijn 16 aparte zones waar reizigers zich kunnen ontspannen en verfrissen voor ze hun vlucht nemen. Een fitnessruimte, een bar, een à la carte restaurant, een Six Senses Spa, een nagelsalon, een speelkamer voor kinderen, enz. geven reizigers een persoonlijke en onvergetelijke service.

De lounge is dag en nacht open voor gasten van Etihad Airways die via Abu Dhabi vliegen in First Class, The Residence of Platinum Etihad Guest members en leden van gelijkwaardige loyaliteitsprogramma’s van luchtvaartmaatschappijen die deel uitmaken van Etihad Airways Partner.

Het is de derde lounge die de luchtvaartmaatschappij opent in Abu Dhabi. In totaal zijn er wereldwijd 14 eigen Premium Lounges; de meest recente lounges werden geopend in New York en Melbourne.

Meer informatie vindt u in het Engelstalig persbericht in de bijlage.