Etihad Airways verwent F1-fans

Van 1 tot 3 november vindt in Abu Dhabi de jaarlijkse F1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix plaats. Sinds 2009 is Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten die sinds mei dit jaar ook actief is vanuit Nederland, hoofdsponsor van deze Grand Prix. Evenals voorgaande jaren worden ook dit jaar 55.000 bezoekers verwacht. Over de hele wereld zullen ongeveer 600 miljoen mensen onder andere Giedo van der Garde en Sebastian Vettel in Abu Dhabi in actie zien.

Speciaal voor  Formule 1-liefhebbers komt Etihad Airways met exclusieve pakketten,  beschikbaar vanaf 440 euro + de kosten van een retourticket. De pakketten geven toegang tot de race en de After Race concerten op zaterdag en zondag, met dit jaar optredens van onder andere Muse en Depeche Mode. Wie hoopt op een gratis ticket, kan zijn kans wagen op resources.etihadairways.com/f1-abu-dhabi-grand-prix/, waar iedereen die racet kans maakt op gratis tickets en vluchten, goodie bags en andere prijzen.

Etihad Airways vliegt sinds mei 2013 twee keer per dag vanuit Amsterdam naar de hub in Abu Dhabi: een dagelijkse vlucht met Etihad Airways en een vlucht via een codeshare-overeenkomst met KLM. Vanuit Abu Dhabi bedient Etihad Airways een uitgebreid netwerk van 77 bestemmingen in het Midden-Oosten, Australië, Afrika en Azië.

Meer informatie over de race, het entertainment, de beschikbare pakketten en kortingen vindt u online.

Katleen Peeters Outsource Communications